Utmanad!

Jag fick en utmaning av Sara! :-)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Min första tanke är att jag inte minns, men jag tror jag levde ett väldigt dåligt liv med dåliga "vanor"
Droger/Alkohol osv.. Festade en hel del å levde som jag mådde...Jag vet inte, flyttade ner till Örebro nån
gång kring den tiden med tror jag.. :) Faktiskt så minns ja inte exakt vad jag gjorde för 10 år sedan!
Mer än att jag va 21 år å bara barnet.. =)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

De minns ja knappt heller, men vi hade flyttat hit till Ersboda, pluggade på distans och försökte ta tag i livet :-)

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Popcorn, Chips av alla slag, Ostbollar/krokar, Nötter av alla slag etc :) De mesta inom den kategorin :P

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Oj va svårt att komma på de såhär rätt upp å ner, de märker jag då jag hör just den sången :-)
Men hmm..
Fågeln roger
Boten Anna
A whole new world på svenska
Vill ha dig i mörkret hos mig
Tommy tycker om mig
Kom bara på såna där gammlåtar på svenska, men jag sjunger till allt, även om texten blir lite till va ja tror dom sjunger :-P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

Köpa drömhuset till mig och barnen, ge pengar till dom som behöver det och köpa saker till nära och kära, köpa allt jag vill ha när jag vill ha de, njuta av att slippa tänka på att jag inte har råd, resa...

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Glömmer tvätten blöt i maskinen för ofta, petar kusar överallt, glömmer spola efter mej i toan, dålig på att komma i tid, rökningen/cola drickandet!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Älskar att vara med barnen, älskar att göra saker för andra, köra skoter, sjunga, planera :)

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Oj de va svårt :P Skjorta har jag svårt för men skulle ändå kunna klä mej i de, hmm..Inget med axelvaddar iallfall, skulle heller inte köpa nåt med fransar, men gud va svårt jag kommer inte på nåt :P
Sånt som jag tycker e fult skulle ja varken köpa eller ta på mej ;) Ja vet de inte nu, men jag kommer på de när jag ser de i affären :P

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Oj, jag har ju inga leksaker :P Datorn kanske? telefonen spelar jag aldrig mera på, skoter har jag ingen, inte nån spark heller, ingen skrana :/ hmm.. vattenpistolen i badkaret :) Men gud va svårt :P Ja vet inte

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Ni som vill :) Den va så himla svår att göra bara såhär, hade nog behövt tid att sitta å fundera :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0