Med Mått Mätta :-)

Letade fram små bvc böckerna =)
På tisdag ska dom dit igen och vägas å mätas osv..

Lilla Alina : Vikt 4670 Längd 53,6

Nicky boy : Vikt 5580 Längd 59,5

De skiljer en hel del mellan dom, små-knattarna mina :-)

Längtar tills Majas 3 års kontroll, spännande å se hur lång hon är osv..Väger gör hon ca 15 pannor på hemma-vågen iallfall :-)

Tänk va tiden går fort, dom små utvecklas i en rasande fart!
De är så himla mysigt att följa varje steg dom tar, allt är så mycke mysigare den här gången :-)
Nu e man van, man kan så mycke mer och har fått så mycke erfarenhet och lärdom från första "försökskanin" barnet! :-)

Lycka är att ha barn, lycka är att barnet får ha syskon <3
Ja kunde inte vara mer lycklig än jag är idag!


Två av dom små myser tillsammans framför tvn en sen sen kväll <3

Nu ska jag och Maja hitta på nåt me varann medans småpluttarna sover!
Sen åker vi iväg med morbror Markus!

Å ikväll blire freeeedags mys!!

Puss o hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Carina

Å så fin bild på Maja och liten! Jag blir så glad att läsa om din lycka <3 Kram!

2012-01-20 @ 12:51:56
URL: http://lattfixat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0