Happy new year!!


2012
Underbar nyårsafton från tidig morgon till sen natt..
Lillgumman somnade med kläderna på i min säng efter allt fint i himlen, (de lyste i ögonen på henne, hon studsade å skrek av lycka och glädje av alla fyrverkerier) medans jag matade lillebror <3
I lillasysters ivriga skrik & eviga väntan på att åxo få äta :-)
Hon har nog aldrig varit så trött sen hon kom till världen gotjejen min, min allra bästaste kompis!!
Nu sover mina tre underbara vackra barn och snart mamman med!

God natt & gott nytt år :-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Gott nytt år fina du! Jag hoppas verkligen att det här året blir DITT år, året då det är din tur att få må 100% bra och slippa allt elände du tvingats dra med i ditt liv hittills. Nu är det din tur, din tur att få må bra och kunna slappna av :) Vi saknar er!

2012-01-01 @ 02:33:28
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0