Raska på!

Jag saknar att ha tiden till att blogga...
Men de kommer med tiden, tar en dag i taget, har inte direkt bråttomt nånstans..
Eller joo de har jag visst de, jag ska va på bvc om ca 30 minuter, barnen ska väckas, matas och kläs och göras klara :)
Maten blev nyss klar i ugnen & tvättmaskinen med, men tvätten får vänta på att hängas!
Nemo skäller på uteplatsen och jag blev plötsligt panikstressad känner jag :)

Men idag e jag pigg, barnen sov 01-07 utan att vakna, tjohooo! =) Lycka att vara utvilad!
Nu måste jag kila....



*^VILA I FRID ÄLSKADE DU, VI SES PÅ ANDRA SIDAN^*

Kommentarer
Postat av: Carina

Känner igen det där med stressen. Jag blir lite dagavill och tappar tidsuppfattningen när jag är mammaledig. Tiden bara smyger sig på och plötsligt har jag suuuuperbrottom! Skönt att du fick en lite längre sömn inatt, det är så värdefullt. KRAM!

2011-11-16 @ 12:55:47
URL: http://lattfixat.blogspot.com/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men så skönt att småttingarna sov bra inatt, det behövde du.. och säkert dom :)



Beklagar bortgången, kraaaaam!

2011-11-16 @ 13:50:18
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0