DUBBEL LYCKA Fast egentligen Trippel såklart!! <3

Idag håller jag på greja här hemma för fullt, snoret rinner och jag börjar bli ordentligt förkyld!
Ute är det orkan, likt gudrun som var..regn och kallt av blåsten :S
Man vill ogärna ha vovvar i sånt här väder, fast idag är en sån där
dag när jag mår riktigt bra!
Allt bara känns så bra som de kan kännas, trots väder och förkylning!
Lilla Maja e på förskolan, får hoppas fotograferingen gick bra ;)
Småknattarna sover och vovvarna ligger och tuggar ben!



Igår kväll vare en "Värsta kvällen på länge"
Maja ville inte somna, hon ropade å ropade å ropade..
Hon va rädd, hon ville berätta att hon älskade mej, att jag var hennes bff, vi kramades femtielva miljoner gånger hon ville berätta att när hon blir stoor så skulle hon bli eldman, å släcka alla eldar osv osv
(De e nåt med Maja och eld, hon har ju drömt otäcka "verkliga" drömmar att de brunnit mm)
Medans dom små gall skrek i kör, flera timmar, inget funkade!
Nemo va nödig som attans och passade dessutom på att kräkas på golvet!
Mimmi hon vet jag då inte ens vart hon va...

Så idag efter Förskolan ska vi laga lyxig go middag och baka julgodis hade jag tänkt ;)
Sen blire bad & film, så hoppas jag att den här kvällen blir bättre!
Annars äre ba å gilla läget som mamma & matte :P





Nemen, om ja skulle lägga på ett kol nu, gissar på att de e dax för matning blöjbyte etc. strax!
Förresten, VILKEN LYCKA de är att få ha tvillingar!!
Obeskrivlig känsla, och jag önskar att Maja fick vara tvilling, å att mina nästa barn blir tvillingar ;)
De e dubbel lycka, men åxo dubbelt jobb, men de äre värt, flera gånger om!

Ha en bra dag!
På återseende

Kommentarer
Postat av: Janna

längtar så efter min bebis. åh..

2011-12-04 @ 19:04:05
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0