Väntar med spänning!!

Jag sov som en kråka inatt...Hur sover dom då? ! :-)
Vaknade flera gånger å va helt tät i näsan när jag klev upp ://
Den här sjukan ger aldrig med sig och nu verkar den ha börjat om dessutom...
Vi e som små krassliga både jag och Maja :S
Ont i magen har jag idag åxo, av rang!!

Hur som hellst så e jag såååå glad och snart får jag besked om det blir av eller inte...Hoppas Hoppas!!!! :-D
Tänk om det är ett positivt besked, då är det ju helt sjukt & overkligt! :-)
Men de börjar vara en vana att overkliga saker inträffar nu, så de kanske blir ytterligare en grej *Spännande*

Jaja, nu ska jag och magknipet åka iväg me mackidonken ;)

Ha bästa dagen, trots unk vädret!
Regnet har ju som tur var inte kommit till Umeå än iallfall... :)
Fast jag gillar regn, de e mysigt så de gör inge om de kommer regn, fast hellst ikväll, de e mys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0