Tiden räcker inte till :)

Kom hem för ett tag sen, har bara hunnit innanför dörren sen ja lämnade Maja imorse sen ut å hade stor rengöring till Kanin medans han fick springa lös :-)
De e ett väldigt lurigt väder idag, de ligger regn i luften å ena stunden e de sol å så varmt att man svettas ihjäl andra kallt å regn ://
Har varit nere på stan hela dagen idag från nio in the morning...Känns i kropp å knopp vill ja lova :)
Men måste man så har man inget val än å ba görare!!
De verkar ljust iallfall, återstår att se på Måndag helt enkelt :-)
De blir en slitsam period men så värt det i slutändan!

Åh helvete va skönt de va att sitta ner vid datorn, vilken dröm!
Som vi har flängt idag..
Nu ska jag strax koppla hundarna å promenera iväg å hämta Maja, rena döden är de att promenera hela vägen till o från hennes förskola, haha ;) Gnäll gnäll... Men de måste man få göra när man får för lite vila :)

Mår illa som faan idag...Tom så ja spyr åt mina egna bravader :P:P Då äre illa!
Magen e som en torktumlare!

Imorgon så har jag möte först på morgonen, sen kommer Markus å hämtar mej så ska jag följa med han på nå ärenden han skulle göra, ska även hjälpa han lite hemma, åså passar jag på å göra nå ärenden själv me i samma veva! :-)
Sen åker vi ut till stugan om vädret håller i sej, länge sen vi va där nu så de blir kul!

Där försvann min städar vecka *Poff* Gone!
Å nästa vecka äre skola igen + en massa annat plugg!
Jaja, ba gilla läget :-)
De behöv ju int va skinande rent, men de hade ju varit kul å få de klart nångång :))

Puss å hej å ha en mysig eftermiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0