Lyckorus!! :-)

Har haft en stråålande bra dag idag :-)
Känner mej lycklig inombords, älskar såna här dagar när man mår såhär bra!
Vi kom hem vid ca 17.30 idag skar upp lite melon åt Maja medans ja kockade grillkorv å pommes *Satan så gott de va* Vi åt som hästar :-P



Sjukan Maja verkade va påväg å få har försvunnit, som bortblåst :-P Skönt!
Idag trots att vi klev upp tidigt så sov hon inget på förskolan å ändå e hon på ett strålande humör och pigg, så nu e allt som vanligt! :-)

Känns inte som de kommer gå så bra på provet imorrn däremot, för mycke sidor att läsa och för mycket som jag inte kan, eller fixar att lära mej tills imorgonbitti!
Men jag gör mitt bästa och hoppas på de bästa! :-D

Nu ska jag och min 80 åriga kropp sätta sej med gull-ungen å kolla lite teve, sen ska hon få sussa å ja ska läääääsa tills ja inte orkar mera , då blire sängen! :-)

Puss & Kram och Sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0