Lycka inombords! :-)

Idag ska jag få gjort massor, Min världens bästa Markus kommer och hämtar upp mej så ska vi åka runt på tusentals ställen å få bortgjort en massa! SKÖNT :-)
Efter det så ska han sitta barnvakt till min lilla ängel, och jag ska jobba!
Sen blire hem å bada me lillgumman åsså ska jag nog försöka somna tidigt ikväll, de blir sena kvällar nuförtin! :-P

Igår va en spännande dag, och ännu mera spännande blir det framöver, funderar på å fråga om lillebror vill följa med en gång, skulle nog va häftigt för han tror jag ;) Systra mi ska få följa me hon å! :-)
Känns som en skum situation jag hamnat i , men ändå så trivs jag mitt i allt och för att inte tala om framjent, de kommer bli till det bästa, visst kunde situationen se annorlunda ut, men man får följa med och trivas i det som är istället för att vara bitter :)

Big Brother iår måste vara den tråkigaste säsongen någonsin, eller så har jag blivit för gammal för att kolla på de, ja vet inte ;) Men många av dom som är med / har varit med måste vara Sveriges tystaste tråkigaste och konstigaste människor..
Av dom som e kvar så gillar jag Martin, han e en härlig person! :-) Sen Simon såklart, fast han kunde ju gärna öppna upp sig och släppa till lite :-) Peter han bara är, butter och sur men skaka lite liv i han så e han nog för jävla härligt, han behöver bara våga släppa lös :-) Gurkan tål jag inte, han e ful på alla sätt å vis en människa kan vara det!
Madde e tråkig! Sara är tråkig! Christian kommer och vinna, men han e ju bland de värsta dom släpat in i BigBrother huset av alla år, såå hemskt!

Nu ska jag gå och göra mej nåt att äta och plocka in disken å lite sånt innan Markus kommer :-)

Kanske ska blogga lite då å då iallafall, då ja känner för´t!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Allting kommer ordna sig på ett eller annat sätt, mycket blir ju vad man gör det till :)

2011-05-11 @ 12:47:48
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0