Hujedamej!

Fick dåligt samvete när jag skrev om katt-håret häromdagen, men de va bara för att vi hade diskutera om de, å jag blev så chockad då ja såg hur mycke de va, i vanliga fall då vi e där ute e de ju aldrig sådär, Pia måste ju dammsuga flera gånger om dan eftersom de såg ut sådär direkt dom va borta...

Varför jag fick dåligt samvete va för att jag har ju mina håriga hundar och dom lossar ju massa hår överallt dom me, haha ;) De flyger omkring å har sej..
Men de va extremt me katterna, å att Majas kläder va helt sjukt håriga då vi kom därifrån..
De va ba de!

Hoppas inga kattmänniskor tog illa upp, jag e ju en själv men ja har blivit extremt lättstörd på allt hår sen maja kom till världen, utöver de så ääälskar jag alla håriga djur ;):) Utom spindlar eller nå annat äckligt djur med hår på sej!

De va ba de :-P


Den här lilla damen löser värre än två katter tillsammans då hon väl
håller på å byta päls :-P

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: Man får bedövning, den svider lite att få men sen känner man ingenting. :) Och det är inte det minsta farligt. :) Jag betalade 200:- och var på hälsocentralen här. Dom är lite kinkiga med att ta bort märken man inte har problem av, men då är det ju bara att hitta på att märket kliar eller är ivägen. :P Det skulle ta 10 dagar innan jag får ta bort stygnen, så det går fort. :)

2011-05-24 @ 19:47:38
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Inte ska du få dåligt samvete över att du skrev så.. Det är ju ändå din blogg och du måste få skriva vad du vill :) Alla kan ju inte tycka och tänka likadant heller.

2011-05-24 @ 19:58:49
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0