Godkväll!=)

Såg att telefonsamtalet med Simon (Big Brother) visas på Tv ikväll :P Som jag skrattade åt de där :)
Hahahahaha...

Maja har nyss lagt sej, men än har hon inte somnat :-)
De e så skönt att det är fredag imorgon, veckorna innehåller på tok för lite tid med henne, hon är helt underbar att umgås med min lilla tjej <3 Verkligen såååå speciell :):)

Int va markisväven där inte *Grrr* Får göra ett sista försök att leta fram den imorgon!
Ska nog förbi på Expo å handla upp present kortet imorrn åxo :)

Idag har jag borstat Mimmi, de va allt som behövdes för att de värsta håravfallet skulle ge med sej, Skönt!! :-)

De börjar bli sååå snyggt å jag känner att jag kommer trivas som fan när det är klart!!
De tar bara sin tid, å ja är inte tålmodigast :P

Nu måste jag hänga tvätt sen ska jag göra mej en portion spagetti å köttfärssås =)



Sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0