Flytta igen?

Min uteplats :((((((( Nu håller dom på å kapa ner hela häcken idag, vääärsta insynen! USH va otrivsamt!
Jag som har älskat min uteplats, grrrrr!! Men så äre när man bor i bostaden lägenheter, då man inte kan bestämma nåt själv, dom bara gör :S

Iof. så måste vi flytta snart ändå, men de hade ju varit bra om man hade fått haft den där över sommaren iallfall..
Pappa va nyss förbi å hämtade en ost som jag köpte igår som hade utgångsdatum 28 juni, men som hade möglat :O Ush! Hoppas han får byta den utan kvitto bara, men de lyckas han nog med! Att jag aldrig lär mej att spara kvitton :P
Åh direkt han såg va dom höll på me så sa han direkt : Men helevette, nu måst du ju flytt! Int gåre å bo sådär int! :-) haha...

Shit vilken dag de va igår, va heeelt slut och somnade med Maja vid 20 tiden!
All rusch fram å tebax , hit å dit, bära å släpa å fixa å dona, de tog kol på mej ;)
Å trots att Markus bara satt här med Maja i ca 1,5 timme så blev hon sååå glad då ja kom hem, hon e inte förtjust i att jag e borta från henne den lillstruttan :)
Tror hon har nån sjuka på ingång, åsså har hon problem me en tand som håller på komma upp, lös i magen, lite gnällig och svårt att bita i tex hårdbröd, sen vill hon borsta tänderna hela tiden och hon är i spegeln å tittar å pekar å berättar att hon har ont där bak, att tandtrollen är där och håller på! :-P

Aja, massa struntprat!
Nu ska jag plocka undan lite å vänta på att Markus kommer få se va vi hinner me att få gjort idag, de e endel jag måste ta itu med nu inom kort :P Så de gäll till att få de gjort ;)

Verkar som de ska bli en regning helg, men man vet aldrig med vädret, de återstår att se helt enkelt :)


Ha de fiiint!!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag är också sämst på att spara kvitton.. Men jag försöker bättra mig :)

2011-05-11 @ 11:19:20
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0