Fan va bra ja e! :-)

Såja, nu är jag äntligen hemma igen :-)
Vi klev upp före tuppen imorse, å Maja fick äta frukost på förskolan!
Fast dom verkar alltid äta gröt där, å de gillar hon inte :-P

De gick super idag, fast hjärtat va i halsgropen där vid ett tillfälle :P hahaha... =)
Efter de drog vi å käkade på subway, så jävla gott!!
Sen iväg på maxi, går väl sisådär med att vara ekonomisk :-P

Pappa va förbi oss här vid kvart över sju imorse, å hälsade på, de va kul!! :-D
Skumt väder idag, sol blandat med mulet å regn skurar mellan åt, i eftermidag/kväll skulle de börja regna massor o även inatt och imorgon om ja inte minns fel..
Typiskt, ja behöver ju måla om Kanins bur, å då behöver ja sol :-)

Känner mej riiktigt trött idag, så ikväll blir det en tidig kväll vare sej jag vill eller inte!
Har ringt å sagt upp hyresgästföreningen åxo, skönt!
Å pratat med csn om resterande pengarna, måste in å göra en ändring där snarast..
Sen fick ja MVG på mitt psykologi B arbete, de trodde jag aldrig, å de va mindre bra, för nu känner jag en stor press på mej till imorrn då ja ska göra provet, de va ju ett par veckor sen jag gjorde den där kursen nu, å de e mängda me sidor jag måste läsa nu och ikväll efter Maja har somnat...Å sen ska de stanna kvar i huvudet åxo :-P


(Saknar och tänker på min älskade lilla tjej, hoppas hon hare bäst på förskolan,
hon längtar nog tills ja kommer och hämtar henne idag, å snart så...)

Ha en toppen-dag idag, i have!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0