Totaly finisched with!

Fy fan va trött jag är..De svider i ögonen & jag längtar efter imorgon mer än någonsin.. :)
Såå skönt med Fredag imorgon, ja ska njuuuuta imorgonkväll å lördag & söndag..Ljuvligt!

Nyss kommit hem från bio, vi såg den här :



Den va faktiskt bra :-) Dom e roliga dom där filmerna :)



Hahaha, kolla big mama :P LOL! :-)

Svinkallt äre ute åxo :S Fick in å he på mej täckisar när jag kom hem med bussen för att inte frysa ihjäl när ja
gick me hundarna :) Tror de e typ minus 7 grader eller nåt ute..Burr sa Kasper!
Känns som ja kommer bli sjuk igen...Pga att jag är ute å fryser i kylan, när ska de bli vår?
För ett år sedan bytte markus till sommar däck å vi förberedde oss för en tripp ner till Örebro, skulle de gå å byta till sommardäck nu eller?! Knappast ;)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, dom är icket till salu! :P Så du ska börja virka du? :)

2011-03-24 @ 21:48:22
Postat av: En Liten Emma

Jahaaa, du tänkte så, ett nystan kostar väl mellan 10-50 kr. :)

2011-03-24 @ 22:08:23
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0