Stackars lillgumman min!!

Inte mycke sömn inatt...Maja somnade med mig runt 23 tiden...
Sen har hon vaknat ett antal gånger (och klivit upp dessutom)
Sen gjorde hon morgon klockan 06, helt galet, jag fattar inte att hon klarar av så lite sömn?!

Hon är utsjuk idag, hög feber, värsta hostan någonsin, snuvig, klagar på ont i magen & att hon behöver kräkas, lösbajs...
Så nu blir det VC , undrar om hon åkt på nån influensa av nå slag eller vare kan vara?! *Orolig*

Ska försöka att inte sjukanmäla mej från skolan i veckan, får försöka finna tid eller hoppas att hon kan sova
nån kväll i veckan, har sjukanmält mej på tok för mycke på senaste, men va gör man när Maja inte håller sej frisk :S
Ush , jobbigt äre!!

Ne, nu ska jag göra mej iordning och ta ut hundarna på promenix, sen ska jag iväg vid 10 tiden...Fast bara en kort stund, sen hem till sjuklingen igen...

Har de snöat i natt? :O De ska ju regna, om ni bara visste va jag längtar efter regn nu :-) :-)

Ha en bra dag, ja e trött som få ja...Dessutom känner ja av förkylningen jag med, på ingång...Halft slagit ut..Å med mitt immunförsvar dröjer det nog inte många dagar innan jag har samma sak som Majsan!


( Gamm Nemos favoritplats, alltid vid ytterdörren-Se så gammal han börjar se ut :( )

Tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0