Sjuka på ingång??

Åh vilken skön eftermiddag :-)
Fast Maja verkar va på väg att bli sjuk igen :( Fröknarna sa att hon hade hostat nå fruktansvärt idag...
Å hon snorar och nu är hon varm, så de känns som en sjuka är på ingång igen :-/ Hon som nyss fått bli frisk!
Å jag får en inre panik och stress när jag vet att jag har skola hela dagen imorrn och prov på fredag och hon kanske måste vara hemma, beroende på hur hon verkar när hon vaknar imorrn :-(((

Iallafall så hade vi supermys ute i stugan, vi åt middag och Maja åkte skoter med Markus , hon älskar de!!
Va hur varmt som hellst på baksidan i solen, jag som har undrat hela dagen hur alla kunnat tycka de e så sknt vårväder idag när jag gått å frysit inne i stan i skuggan mellan alla byggnader, de e annat på landet :-)

Tänkte köra lite skoter jag med, ångrar att jag inte gjorde de, bästa känslan!
Men men, förhoppningsvis kan man köpa sig en egen en vacker vinterdag, å då jäklar ska jag köra... :-) :-)

E svintrött, klev upp före tuppen imorse och har hållt igång hela dagen så nu ska ja tvätta av sminket å lägga mej i soffan under en filt å kolla tv tills ja ska sova!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0