Jävla skit va svårt skolan ska vara då!

Vilken tur att jag har min lillebror! Världens bästa, utan tvekan!
Vet inte hur jag skulle överleva utan han, förmodligen inte alls :)
Han är min andra hälft flera gånger varje vecka, idag har han efter en panikartad start på insynen i veckans arbete hjälpt mig med mer än hälften av arbetet *PJU* De är svårt :)
Men nu vet jag att jag kommer hinna klart det innan veckan e slut iallfall :-)

Provet däremot vet i tusan hur det kommer gå, när jag klarade 6 av över 37 frågor själv :// haha...Bra där :)

Nu ska jag iallfall städa bort och vila mej lite å kanske göra klart middagen till senare, vet inte vad bara, så kanske jag hinner strutta förbi Sara å få lite hjälp till Provet på onsdag :-)

Blev tvungen att gå på toa likförbannat, å handlingen blir framskjuten till onsdag efter provet istället, men vilken tur att man har "blöt-servetterna" till Maja :P Går ju lika bra å använda dom juu :P:P

Soligt å fint ute, man bli ba glad, ja har som börjat vakna till liv nu ;)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag hade också slut på toapapper för några dagar sen.. Jag använde Jonahs tvättlappar, gu' se' ren man blev haha :P

2011-03-28 @ 14:06:16
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0