Hemma från Förskolan igen!

Somnade tidigt igår & tur va väl de, för Maja har varit jätte-ledsen inatt!
Och vaknade upp imorse varm med feber, hostan har kommit tillbaka och snuvig.... :-(
Så nu blir lill gumman hemma och förhoppningsvis hjälper medicinen till måndag!
Får hålla tummarna att hon blir bättre och bättre och inte sämre och sämre...

Vi ska ju på kalas i helgen, å ut å äta mm mm..

Kämpigt att hinna klart skolan och min första tanke va att ställa in provet imorgon, men kanske lika bra att göra de ändå, jag vet inte, hinner jag klart skolarbetet ikväll/natt så kan jag gå imorgon, annars måste jag ställa in det!

Nu ska jag sätta mej i soffan å mysa me sjuklingen, vi har varit uppe ett bra tag å ätit en dunder frukost =)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0