Godmorgooon :-)

Åh gud så skönt, jag trodde hon hade blivit som när hon va liten igen, men de måste varit sjukan..Viruset :)

Hon somnade vid halv sex igår, small av framför teven...Sen sov hon ända fram till halv två i natt utan att vakna, det är kors i taket, för hon vaknar i vanliga fall av allt, minsta lilla ljud, men igår skällde hundarna å man kunde snyta sej å leva om bäst man ville utan att hon rörde sig ur fläcken.. :-) Ljuvligt!
Å bara på nån minut inatt så somnade hon om å sov till 07, såååå skönt!! :-)

Nu ska jag ladda å ringa en jewla massa samtal å sjukanmäla henne och mej...
Jag som skulle på mitt nya jobb imorrn me, men måst skjuta upp de till nästa vecka istället :-)
Igår låg jag å tänkte på hur ont i magen jag får av att skjuta upp saker å hur mycke jag kan förlora på det...
Men samtidigt, då fåre väl vara så då, folk som inte vill förstå att man är sjuk och att hälsan alltid måste få gå före dom kan ju inte ha alla bestick i lådan :D :D

Vilken tur att vi bytte från de flytande penicillinet till tabletter, de flytande hade aldrig gått å få i hon :D

Ne till telefonen...  

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Hur ger du tabletterna? Mosar eller? Bara nyfiken. :) Om man missar doser och det går för länge mellan så hinner bacillerna växa till sig och det tar längre tid innan hon blir frisk. :)

2011-03-14 @ 07:50:56
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0