Fredag igen?

Varför tror jag alltid då Maja varit hemma länge å varit sjuk att det är fredag på torsdagarna :P
Hela dagen har jag trott de, då ja va på maxi tänkte jag ush va mycke folk, men de e ju fredag å alla e å handlar innan helgen (som vanligt) fredagarna e hemska att gå på stormarknad!
Sen tänkte jag hoppas migränen går över innan alla fredags program på teven...

Men de e ju torsdag, å bara skit på teven.. ://
Fast de e bra för då fåre bli en välbehövlig tidig kväll istället med en hundpromenad innan ;)
Skönt :)

Maja sover i normal tid, hon somnar alltid till en film, eller oftast :)
De e mysigt att lägga hon åsså kollar hon tills hon somnar :P
Nu e nattfilmen Mupparna, den otecknade, lite obehaglig mellan åt men hon gillar den ;)


Jaja, sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0