Vill bli helt frisk igen ;)

* Nemo har ingen ro i kroppen, han är på en annan planet, okontaktbar
* Maja sover
* Jag vill bli frisk å kry igen, de tar på krafterna att vara sjuk & gravid på de
* Jag ställde in mitt möte på fredag för jag orkar inte varje dag den här veckan
* Jag längtar tills imorgon och hoppas på de bästa, spännande
* Jag ska börja få saker och ting gjorda här hemma nu, medans jag fortfarande orkar och kan
* Jag måste sluta promenera så mycke/långt, kroppen protesterar
* Nu ska jag sova för jag e trött i kroppen, hostig och har sovit på tok för lite timmar dom senaste nätterna

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men din stackare.. Jag hoppas verkligen att du får bli frisk snart så du orkar med allt! Och du vet att det bara är att säga till så kan jag komma och hjälpa dig med något, vad som helst.. Ta ut Maja i lekparken en stund, gå ut med hundarna, handla, hjälpa dig att städa, ja vad som helst :)



Hoppas du får sova bra inatt, vi hörs imorgon. Kraaam!

2011-06-28 @ 22:53:24
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0