Tjolahopp tjolahej :)

Utvilad av rang :) Så jävulskt skönt!!
Idag är jag "ledig" min enda "lediga" dag, ser det som ledigt när jag bara har skolan eftersom jag bara behöver sitta stilla vid datorn å arbeta.. =)
Fast jag är inte peppad för fem öre, för de e drygt å sitta å leta alla svaren å skriva å vara engagerad!
Har bara dom här timmarna idag på mig att göra hela veckans arbete, imorrn äre planeringsdag på dagis så Majsan e ledig och jag har 2 tider att passa, men de e lugnt :-P
Sen äre fredags-mys! Å ja längtar!!!! =) =) =)

I helgen vet jag inte va vi ska hitta på för kul, men nåt skoj blire iallfall :-P

Sen nästa vecka e skön, då ska jag göra klart skolan i början på veckan å sen bara fixa å dona här hemma, ett rum i taget :-P

Men nu, etik och livsfrågor!!

Ha en toppendag i värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0