Svettigt!

Alltså shit vilken utlandsvärme, man döööör ju :-P

De ja skrev igår har inget med Mattias eller nåt åt de hållet att göra, kanske man lätt kan tro i den situationen vi är i... Men det som är mellan han och mej är mellan han och mej och ingen annan, det man tror och hört och det man vet är två helt skilda saker gällande de!
Han och jag vet, alla andra tror sig veta eller har hört, men vet inte :-)

Har suttit å pratat bort en del av dagen idag med två damer som va på besök :-P
Skönt å bara sitta å inte göra nåt :-)
Sen fick ja hjälp me disken å lite annat plock, tackar tackar, sånt gör mej glad :-)

Men nu, ska jag göra klart mitt skol-arbete för veckan och vänta på mitt <3 som är och gör av med massa energi :-)
Imorrn har jag en hel-dag inbokad, pju!...Lillebror ringde nyss å sa att han kommer snart åxo, han ska klippa uteplatsen åt mej :) De bli fräscht!!

Jaja, Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0