Skönaste Ledigdagarna!!

Vilka härliga dagar vi har haft på den här lång-ledigheten, å än är den inte slut *Njutbart*
Vi har varit ute i stugan, båda stugorna :-)
Maja har hoppat studsmatta, plurrat, spelat golf, solat, sprungit "Hon e min lilla forrest gump" Shit vilken energi hon har min lilla primadonna, hon e allt annat än lat den lilla prinsess-ungen, aktiv som få!
Vi har ätit gott, stått på händer,hjulat, grejat å haft oss!

Alla minuter har varit ljuvliga!!
Å vilket väder vi har haft, helt vindstilla och stekhett i stugan hare vari, å ja har faktiskt börjat få lite färg :-P
Så denna sommaren kanske jag kan bli lite brun, vi lär hänga en hel del i stugan i sommar!!

En liten update om hur vi haft de dom här dagarna bara, har inte hunnit med att blogga alls!

Nu ska vi snart bada jag och lilltjoppa, sen blire å duka fram en massa gotta till BB finalen ikväll, får se om Simon tar hem de här nu, han har ju ändrats nå drastiskt på slutet tycker jag, inte till sin fördel, Annars hoppas jag på Martin, han e en go kille rakt igenom, finns inget ont i den människan alls!

Hoppas alla har haft lika sköna dagar som vi!
Åh som jag längtar tills på tisdag, då får jag veta nummer 2 :-) Spännande värre!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0