Tyst från mej :-)

För att jag är sjuk & har haft en vecka med heldagar sådär från tidig morgon till sen kväll..
Medecinen är utskriven av farbror doktorn och jag hoppas jag får bli frisk nu :-)
Annars har jag fixat veckan galant å åter igen tack bästa lillebror för allt!
Min mamma har även hon varit en klippa, eller förresten de e många som funnits där i veckan och hjälpt å ställt upp med både de ena å de tredje *Tack NI<3*, även jag har gjort goda gärningar, sånt mår man bra av!! :-)

Kropp & Knopp är totally finisched with, Får hoppas lilla Maja vill gå å lägga sej snart!
Prov imorrn?! Skulle inte tro de, vill inte sitta å hosta konstant och eller spy av den i ett varmt kvavt klassrum där de ska va tyst, har heller inte orken till de, så de får ja skjuta upp!
Bara nå samtal å en handling imorrn sen e jag leeeeeeeeeeeeeedig å ska njuta av hela helgen, vila å mysa å bara ha de bra <3


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vila upp dig i helgen nu, det behöver du! :)

2011-07-14 @ 23:16:20
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0