Saknad...

Åh va jag alltid saknar Thule...Han va en sån stor del av mitt liv <3
Sen måste jag erkänna att det är tragiskt tråkigt & tomt utan Mimmi hemma, det är nästan som att vara
utan hund :-(
Ja kommer alltid måsta ha minst 2 hundar känner jag :-)
Hur jobbigt de än kan vara periovis och hur mycke mer ansvar de än blir så äre sååå värt de!!


Här va dom 3 , Å va härligt dom hade de på baksidan i stugan ;)

Mina fina vovvar :-)

Far & Son Kärlek <3

Åh min älskade Thule... Tänk om du hade fått varit med oss för alltid <3

Ingen kommer någonsin kunna vara som du!


Kommentarer
Postat av: madde

Hej hej! Hade helt missat att du svarat,japp vi vet vad det är då barnmorskan tabbade sig! Men det är inte så många som vet, men snart så! 19dagar kvar idag, så nu får bebis gärna komma :P

2011-07-06 @ 07:48:32
URL: http://gravidnummertva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0