Sweeeeeeeeeeeeeet!



Riktigt skön dag :)
Kollade nyss på en bra film å förlorade i kort-spel !
Maja sover, vi har fixat å trixat i hennes rum idag, ba nåra saker att köpa till sen börjare lika nåt :)
Hon älskar sin nya säng , å ja älskar min nya...Vet inte om ja skrev att de va de mina julklappspengar gick till *Om intresseklubben ville anteckna* =P
Lillstumpilumpan ha fått nå hemska utslag, ja e såklart livrädd att de e nån typ av pälsdjurs allergi=Då avlider jag!
Mattias e ju katt allergiker så de skulle inte förvåna mej om han fört över nån pälsdjurs allergi till henne med tanke på hur mycket annat som e likt dom emellan :P :P
Måste på vårdcentralen å kolla upp de där nån dag, får se om hon e frisk till på måndag, hon e ½ dålig....Inte i förskolan skicka iallfall....

Imorrn blire strålande sol & bara 4 minus såg jag på vädret, LOVELY! En heldag med mest massa utomhusaktiviteter alltså! :-)
Tänk att i Göteborg hade dom 5+ grader häromdagen och snön börjar smälta bort i räcer-fart där nere..FÖSK!
Den korta milda vintern saknas när man bor norrut!

Ne ushba nu ska ja nog gå isäng!



Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0