Sööötast!



Min söta lilla baby <3



Fy va de har börjat blåsa ute, vi eldar som bara den inomhus...*Lovely*

Snart blire mys under täcket i sängen/soffan, riktigt skönt, ja e såå trött :-P

Men, ja måste göra klart ett skolarbete som inte blev godkänt, var jag nu ska
få dom krafterna ifrån?! Vill börja jobba istället, skolan tar kol på mej...
Jobba e dom tider man jobbar och inget mer, skola e fan jämt
å hela tiden å alldelens för mycke.. =)

Nu kommer Maja å säger :  M : Va ska vi göra nudå mamma?! Jag : Jag vet inte riktigt (helt inne i de här)
M : Ska vi bygga lego kanske?!


Så hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe vad gulligt hon är lilla Maja och så otroligt duktig på att prata!! Där är Melwin efter med hästlängder haha Va roligt att du tror på flicka, jag HOPPAS det, fast egentligen spelar det ju ingen roll, MEN det skulle va kul :D Nu ska ja försöka boka in ett könsul så fort som möjligt, tråkigt bara att det är såå dyrt och inte finns i Örebro :/

2011-01-30 @ 09:45:29
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0