SODASTREAMER !!

Den e svår , iallfall för nån som mig :)

Den vi hade när jag va liten & under hela min uppväxt fungerade som så att man fyllde vattnet i maskinen, tryckte å bubblade upp vattnet med kolsyrepatronen sen ställde man glaset i maskinen och tryckte på en knapp (Som på frasses / max mm) Så kom de som en drickes maskin!!

Den jag fick i julklapp e ju krånglig som fan, snirkla in flaskan å kolsyran försvinner ju skitsnabbt osv osv :)

Ja vill att allt ska va lätt :-D



Thats mine , den krånglige men omtyckta ! :-D

Vädret e ändå lite kallt idag, fast då gick ja utan täckisar å vantar på morgonpromenaden åxo, så de kanske va de :)

Både jag & maja e lite små risiga, snuviga, halft illamående, hosta (maja hostar hela nätterna), ont i huvudet osv..
W´re having a cold!
Får se om hon kan gå till förskolan i veckan eller om hon ska få va hemma å krya på sej hela veckan istället! :-D

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0