Lovely morning!

GODMORGON!

Jag fick sovmorgon idag, till 9.30 :)
Dom e nu ute i snö-ovädret och jag sitter inne å har det bra :)
Vädret sätter stopp för allt man vill ut å iväg å hitta på!
Får hoppas de går å ta sej till förskolan imorrn, annars får ja ringa min världens bästa pappa å be om skjuts!
Dax å fixa sej ett körkort känn ja :P

Ikväll ska vi spela bingo-lotto, hoppas på vinst som alltid :-)

Ne nu ska jag dra mitt strå till stacken jag med och gå å laga nån smarrig lunch, tror de får bli hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner *Gott*

Sen ska jag nog vara lite mindre i maten i veckan som kommer, har ätit på tok för mycke, blir skönt å börja träna snart, riktigt skönt! :-)


"En av bovarna i dramat" Första knappen, tuggande på den dessutom!

"Å där vare inga knappar kvar"

"Men snögubben va lika glad för de"

Just nu e han översnöad på uteplatsen!
Ska förresten ta å gå ut till kaninerna nu innan jag börjar me lunchen , då e de gjort, innan vädret blir värre än va de redan är :)

Jaja, ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0