Läslus!

Oh my god vilken vecka...
Ska läsa ut en bok som jag började med direkt vi hade lämnat Maja på dagis!
Har läst 1/3 av den hittills, och kommer läsa resten av tiden Maja e borta, känner mej helt otrolig!!
Vill man så kan man..Har nån energi nu som va länge sen jag kände att jag hade!
Kanske för att jag slipper göra precis allt själv :)

Sen ska jag jobba!



Och läsa efter Maja har somnat, ända tills jag själv somnar!
För att sedan börja på en ny bok, den e som tur är en ljudbok *Njutbart*
Får se hur lång tid det tar, sen ska jag skriva ihop recentioner på bägge böckerna + svara på en massa tillhörande frågor!
Hinner jag me de till på fredag klockan 12?! Ja tror de, eller ne jag vet de, jag måste de!

Läääängtar tills psykologikursen börjar!!

Nu tillbaka till boken, den e faktiskt riktigt spännande :-)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0