Avbruten..

Av min fina vän som tittade förbi en snabbis med sin nykläckta ursööööta lilla Viggo!
STORT GRATTIS till er och till Theo som blivit storebror! <3
Han va sååå söt, jag blev helt till mej i hela kroppen, vilken liiten liiiten sötnos,åhhhhh finner inga ord som beskriver lyckan av att se nåt så litet å fint!
Han e otroligt fin!!
Lycka!!
Nu längtar jag tills jag hittar nån tid över då jag kan planera in ett besök en heldag ute i Brännland!



Nu e han inte helt ny, men nästan :)
Å de va första gången jag fick vila ögonen på skatten!

*Myyyyyyys*

Nu tillbaka till boken, om jag kan koncentrera mej efter de där lyckoruset :) haha...
Kan inte tänka på nå annat än lill bebisen nu känn ja <3

Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0