Magsjuka för första gången!!

Älskade lilla Maja är magsjuk för första gången ! :-/
Hon spydde imorse, har hög feber och är hängig...
Såhär sjuk har hon bara varit en gång innan (då utan att spy) Men så att hon bara e liggande!
Annars e hon full fart på hur sjuk hon än är!
Men idag vill hon bara ligga framför teven å mysa me täcke å nalle å tutte å kolla film, hon har hunnit me ett par filmer sen hon klev upp imorse...

Rätt skönt med en lugn dag, bara kolla film heeeeela dagen!
Hon gick in i sitt rum för nån timme sen å plockade fram ett pussel å ville bygga, 2 ggr byggde hon sen sa hon : Ne mamma, nu vill jag gå och vila igen jag har ont i magen.

Så nå kalas blev de inte idag, å inge förskola i början av veckan heller :)

Jag har beställt en stor-handling med massa gott (mest till maja såklart) När man e sjuk får man ha de lyx!! :-D

Innan dom åkte på affärn följde hon me in i köket då ja gick för att se att allt som skulle me va me, men de tog inte många sekunder innan hon ryckte mig i benet och sa : Jag vill gå och vila mamma, jag har ont i magen.
Hon vill även ligga i sin säng mellan åt...LILLGUMMAN <3

Jobbigt me sjukan för henne, men mysigt med en heldag me film å myys å lugn å ro :)

Ha en skön söndag

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men lillgumman.. Inte lätt :( Man vet ju själv hur trött och orkeslös man är när man har magsjuka. Hoppas sessan kryar på sig snabbt!

2011-02-20 @ 17:35:45
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0