Lite om lite...

VG i psykologin, bara provet kvar på fredag...Hjälp, Mycke att plugga in (svårt att få allt att stanna kvar i mitt minne)

Känner mig stressad med engelskan...

Ogillar den här månaden när alla var tredje månads räkningar kommer.. :S

Maja börjar bli sjuk, hon hade lite feber igår, får se om hon fixar att vara på F-Skolan idag :)

Hon berättar så mycke när hon kommer hem, igår vid middagen tex så berättade hon om hur dom har grupperingar på dagis, hur Thelma & Alice ogillar Henne & Vilda och hur dom beter sig och vad som gör osv.

Hoppas hon klarar sig från att bli sjuk, jag känner mej lite hängig jag med... :P

Blöjfri är hon (Utom på nätterna såklart) men sover gör hon nästan ingenting, nu har hon fått börja sova 30 min på förskolan igen, men de hjlper nästan ingenting tycker jag, hon somnar kanske vid 20 tiden och sen upp med tuppen klockan 06-06.30 , hon som sov till 8-9 jämt för inte allt för länge sen...
Hur kan hon behöva så lite sömn när hon e så liten?!
Jag behöver ju mer sömn än henne...Lägger mig ofta vid 21 tiden nu, senast 22 sen vaknar ja me henne på nätterna oså upp före tuppen, Pju! =)

Nu längtar jag tills mamma kommer hem från utlandet, då ska jag be om en barnfri kväll...Såååå Välbehövligt!
Och jag ska baaara vila och slappa och sova ut och bara vara jag... :) :)

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag tycker inte heller om den här månaden.. Fick elräkningen igår, det var mindre kul :S Längtar tills det blir varmare ute så man kan stänga av elementen.

2011-02-16 @ 17:56:48
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0