Gullunge!

Mysigt morgon-samtal :)

Jag : Längtar du till Förskolan nu?!
Maja : Nej! Jag längtar till sommaren!
Jag : Ja de gör ja me!!
Jag : Men längtar du inte till att få leka med alla kompisarna på förskolan igen??
Maja : Va sa du mamma, om jag längtar till förskolan?! Nej det gör jag inte, Jag längtar till sommaren sa jag!
Jag : Jaha, men va ska du göra i sommar då?
Maja : Skotta stenar :-)

Vi pratar rätt ofta om hur mycke vi längtar till sommaren, vi längtar lika mycke allihopa!
Gräs
Sandlåda
Lekparker
Bad & Sol
Stranden
Cykla
Osv osv osv.....

Den här vintern har varit milalång :(

Ne nu ska vi kolla vidare på mupparna, e såå slö idag, känns som magsjukan e påväg tillbax, mår illa som fan!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Och så ska vi leka en massa :)

2011-02-25 @ 19:34:15
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0