Fy fan!

Jag mår riktigt risigt !!
Tror vi har åkt på Svininfluensa :S Känns så iallfall.. Eller så äre bland de värsta till förkylning ja varit med om på länge :(
Vi e alla likbleka å svettas å fryser om vartannat, feberfrossa å sen de värsta av allt : Hostan!!
Jag har hostat heeeela natten tills ja spytt!
Ont i halsen snuvig av rang osv osv :S :S

Jag hoppas jag hinner bli kry tills på Lördag & Söndag då jag har roliga saker inplanerade!

Fast mailade imorse att jag inte vill göra nå prov på fredag då ja hostar hela tiden å dessutom så pass så jag spyr av hostan...Hatar att skjuta upp saker å ting, men måste man så måste man!

Nu blire skolarbete, skönt att de e hemmifrån så slipper man sjukanmäla sig :-)

Utöver sjukan e vi lyckliga som få !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0