Annars idag..

Maja e på förskolan, jag har hostat hela natten inatt igen :S
Men inte lika mycke som igår, sov nå timmar iallfall , så e på bättrings-stigen :-)

Skönt för jag känner idag att jag kan gå ut och äta på lördag och sälja på söndag!

Nu hare börjat snöa igen, jag som hoppades igår att det skulle bli vår nu....

Nemo fick bada igår :P Han hatar de, han skakar och piper under hela badet och är vettskrämd stackarn :(
Men efteråt njuter han, han får fnatt och rusar i turbofart runt hela lägenheten och gnider sej överallt :) hihi..
Nu e han mjuk och ren och fin, men luktar inte lika gott som han brukar, heller inte lika mjuk, vet ni varför?!
Jo för jag har sen han föddes använt schampoo och balsam till hans päls, men efter Johanna berättade för mej i somras att det gör att dom fryser så tog jag mig i kragen å använde ett hundshampoo denna gången, dessvärre gick de ut 2003, men int tro ja de gör nåt int :)
Dax å inhandla nytt !!

Jag e ledig resten av dagen + imorrn, för ja e klar me skolan..
Förutom ett PM jag måste göra men de e först tills på fredag jag behöver de, nästa freda alltså!! :-D

Nu ska jag njuta av dagen, och fixa å trixa här hemma, ändra om i köks-skåparna, fixa till i alla garderober osv osv osv...Vi har mängda att ta itu med =)

Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vill ha lösenordet :) Kram

2011-02-04 @ 23:05:55
URL: http://irmelin80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0