Nu får det hellre bli snö & kallt!

Av 3 inlämningsuppgifter har jag fått 2 VG & ett MVG :-) Wohoooo....
Å då känner jag ändå att jag har gett typ 20% av 100 till skol-arbeten...
De lär väl visa sej på slutprovet!

Men nu ska jag skärpa mej, jag vill verkligen ha bra betyg och jag är bättre än jag tror!
Fast jag e nog Engelskans svar på Dino Issa när det gäller stavning, hahaha :-)
Hon får sig nog ett gott skratt varje gång hon läser ;) Skrattar!!!

Har varit iväg på förmiddagen & nu äre skola som gäller, sen besök igen....
Ska även iväg en sväng till Sävar senare idag...
Pju!
Längtar tills allt kring flytten lugnar ner sej, har inte många minuters lediga stunder över...

Å regnet...De gör ju inte annt än regnar varje dag, Men de e ju höst så :-D

Jaja, Tjingeling på er, hoppas ni alla hare toppen-bra!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit vad kul med betygen på inlämningsuppgifterna! Grattis tjejjen!!! :) Kraam

2010-09-23 @ 11:17:12
URL: http://irmelin80.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vad duktig du är, grattis! Vad roligt :)

2010-09-24 @ 23:18:18
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0