Mjaaa...

Gick väl si sådär på jobb-mötet, eller egentligen gick de väl bra, men början va väl kanske lite knepig!
Först där nere förstod dom inte att de va jag som va jag, dom trodde nog jag skulle se annorlunda ut :-P Grrrrr...
Sen när jag väl kom upp tanterna ba : Äre du som e sandra?! :O hahahaha..
Ser jättemycke framemot att få börja jobba med de här nu, Sätter igång direkt & 6 månader i taget!

Ja säger då de, men Markus sa idag ba : Du såg ut som typ 22 år då du va inne på dagis-gården och hämtade Maja :P , han va ju barnvakt medans ja va på mötet, å de hade gått super-bra!! :-)


Jag idag :-P

Jag blev tvungen å fota mej innan jag for iväg så jag såg hur jag såg ut, om
jag såg anständig ut :)
Ser ni kameran, en ljus & en mörk bild..hahaha ;o)










Kommentarer
Postat av: Liza

Vad ska du jobba med ?

2010-09-24 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0