MIN ÄLSKADE LILLEBROR!

Måste bara passa på att skriva igen, att jag har VÄRLDENS HELT KLART BÄSTA LILLEBROR!
Va skulle jag göra utan honom...
Imorgon ska han vara gullig och komma hit tidigt tidigt på morgonen och va inne me Maja medans jag går morgon promenaden med hundarna, för att sen skjutsa förbi oss på förskolan & sen ner mej på skolan!
Sen ska vi göra nå ärenden efter provet, sen ride hem igen!

Hur bra e han inte?! BÄST!
Älskar <3


En riktigt gammal bild på mina 3 fina, underbara, godhjärtade, fantastiska
SMÅBRÖDER!! Från Vänster : NIKLAS , MATHIAS & MARKUS!
Ni är alla underbara, och jag önskar jag fick ha er alla 3 nära!
Men Niklas & Matte om än ni är långt borta i landet så är ni nära hjärtat!
Ps. Sorry för bilden, stilen och modet har ju ändrats en hel del sen va kan detta vara
år 1998 ?? Va ni 13 år , nå sånt ja :-)
SNYGGINGAR på den tiden :) hehe.. Nu me btw.

Bäst å göra en tidig kväll, har ställt klockan å får inte försova mej imorrn!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilken snäll lillebror du har :)



Sv: Ja det tycker jag verkligen :) Och är det dåligt väder så är det ju bara att vi ses hemma hos någon av oss :)

2010-10-01 @ 11:07:01
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Nej, ser inte ut som en vagel heller.. vettefan vad det är.

2010-10-02 @ 17:32:33
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0