Måst ba skriva!

Att bara för att jag är osträng så betyder de inte att hon får göra som hon vill hela tiden och allt jämt!
Men hon får "Ett exempel" hälla ut vattenskålen till hundarna 25 ggr tills hon själv inser att jag kommer säga till henne varje gång PÅ ETT SNÄLLT SÄTT att de inte är ok ;)
Hon får rita på väggar/golv/möbler osv osv 25 gånger tills hon själv..osv samma som ovan!
Tro mej, de funkar minst lika bra! :-)
Hon är otroligt väluppfostrad då hon är hos andra!
Medans Doris berätta att Martin å Hugo gärna trycker en smörad macka i soffan hos andra osv. Fast dom är strängt väluppfostrade hemma! =)

Jaja, ville ba skriva de för annars blire väl en massa utvecklings-störda kommentarer!
Iof. så bryr jag mej inte, men de e bara så nedrans onödigt!
Spendera tiden av de korta liv vi har på jorden till annat istället vettja ;)

Maja hade fått Tandläkartiden i HOLMSUND??!!
Va ju som ett tag sen vi flytta därifrån, så måste ringa å avboka den imorrn!
Int har jag tänkt å åka dit till 7.45 inte, naaää!
Vi vill gå på tandläkaren här!! :-)

Hann inte ta nån före bild, men de va orange randiga innan : BEDRÖVLIGA!
Nu blev de ljust å fint å de känns mycke större!!


Har inte hunnit göra nåt i hallen mer än att ställa dit en byrå å lägga ut en matta, som jag inte gillar ;)

Btw. Kolla va Maja har för tapeter i hennes rum :


Hur fina ärom inte ?! :D :D :D :D
Jag älskar dom, hon älskar dom, Drömtapeter!

God natt till bloggvärlden!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men guuu så söta tapeter! Tänk att de finns allt möjligt nu för tiden..sånt där fanns de då verkligen inte på vår tid Sandra ;)

2010-09-16 @ 22:39:07
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0