Laddar batterierna!

Till Kameran, så ska jag väl försöka fota nåt framjent :P hehe =)
Trökigt utan bilder i bloggen jöh!


Därför kan ni få nå månader gamla Sandra bilder att titta på :-)

Äre int likt så säg :P

Åsså slutar vi med en bild på mej å david på alla hjärtans dag i år! (Så de e ett tag sen va)

Ingen kärleksbild, bara en bild på en kille å en tjej :-) hehe

By the way så hitta jag i en ca 10 år gammal kartong en liknande heldress
dom som e så populära nu ;) Onepiece dressarna eller varom nu heter :P
Coolt va! Hur mysig som hellst att ha på sej som nu när jag e nyduschad
å inte ids klä mej innan jag ska isäng, då struttar jag bara i den här i fleece material :)
Ahhhh..LOVELY!

Natti Natti ni som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Vilka fina bilder på dig :)



Och apropå dom där heldressarna.. Jag tycker dom är så groteskt fula haha, men säkert helmysiga. Men en sak är säkert, jag kommer aldrig köpa en sån, inte ens om jag hade råd haha :P

2010-09-13 @ 11:02:18
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0