Jao!

* Idag e jag över-slö!
* Sjukare idag än igår!
* Maja e hemma, men vi är inte sjukanmälda för de, eller jo Maja är men inte jag och inte för å va hemma med sjukt barn heller, så jag försöker hinna me skolan ändå :-P BRA VA :-D
* Mimmi har äntligen slutat löpa, vilken rulijans de har varit, som att ha 3 småbarn om nätterna, typ 2 timmars sömn..Resten vaken tid för att hålla koll på dom så dom inte parar sig, för då sprängs väl mimmi om hon ens fixar att bära en av Nemos valpar i magen, har stängt in dom av trötthet, men då har dom ylat osv , Hyresvärden och grannar har varit förbi och klagat!
*Men nu äre över iallfall, skönt de, till nästa löp blire införskaffning av en bur så matten får sova iallfall, även fast jag e emot sånt därnt med att stänga in hundar i en bur etc. så måste jag om inte nån kan låna mimmi medans förstås :P
*Maja fick ett nytt fleecefodrat höst uteställ idag!
*Åkte förbi media markt å kollade ut lite grejer jag behöver, OJ va mycke de fanns!
*Vi har såklart varit ute i lekpark, som nästan alltid nån gång varje dag!
*Jag är inne i nån Matperiod igen, INTE BRA! Ska ta i med hårdhandskarna sen då vi kommer in i nya lägenheten, då blire matstrejk ett bra tag!
*Min syrra skrev sms å frågade om Maja fick komma till dom på söndag hela dagen, från morgon till kväll, de blir första gången om ingen blir sjuk eller annat...Känns sjuuuuuukt skönt!
*Å på lördag åker hon ju till Carina & Theo m familj hela dagen, så då hinner jag ju få gjort massor i nya lägenheten

Nu vill Maja göra nå annat än att kolla Pippi å äta glass!
Vi ska nog gå ut!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0