Hundbajs!

Just de ja, satan va irriterad jag blir på dom som har så lite för sej att dom måste gnälla på andra!
Killen idag tog ju fan priset, han kommer körande efter vägen, svänger in på gång-banan, stannar bilen och kliver ut och går fram till mej å undrar om jag inte ska plocka upp Mimmis bajs (från skogen)
Ne jag har inga påsar med mej (Snabb sprang ut me dom medans Doris å Bernt va inne med Maja)
Nehe, men tror du de e roligt för oss andra att trampa i de?! Blahiblaha...Han tjattrade på i en evighet!
Å jag tänkte men herregud har du inget bättre för dej människa!



Jag vet inte hur många Bajsande hundar jag har passerat när jag åkt bil, vem fan kör upp på gångbanan och säger till?!?!?!
Bedrövlig människa!

Jag vet jag vet jag vet va de jag sa till han, nu går du omedelbart hem och hämtar en påse och kommer tillbaka och plockar upp de, jag väntar här...Gör de du tänkte jag, tror ni jag gick tillbaka eller? Knappast!

Vafan, lite gödsel i naturen gör väl ingen skada?! Speciellt inte i skogen?!
De e väl en annan sak om hundarna bajsar på gatan eller på torget mitt inne i stan eller på någons tomt?!



Men som jag sagt förut, alla e vi olika å alla måste vi få vara de me!
Vare sej man gillar de eller inte ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia Lundström

Nog för att jag tycker man ska plocka upp bajs mitt på gångbanan men i skogen??? Vet han hur mycket älgbajs det finns där? Vem ska plocka upp det då? ;D

2010-09-10 @ 14:07:14
Postat av: .....

Har man hund, så ska man plocka upp bajset efter hunden.

2010-09-11 @ 09:25:17
Postat av: Jezzica

OMG! Det är ju min mardröm att någon ska kommentera och KÖRA upp bakom om en på gatan och börja disskutera! Jisses han kan ju bara varit komplett galen! :P Haha sikken dåre!



Hoppas du har en bra helg med fina lilla Maja!

Puss&Kram!

2010-09-11 @ 13:36:53
URL: http://jezziiica.blogspot.com
Postat av: Jag själv!

Sofia : Jag håller med har man en hund som bajsar på olämpliga ställen då får man plocka upp de, men i skogen så gör de ju mindre ;)



Anonym : Ja de får man ju tycka :) Jag tycker inte de..Inte om man går där ingen annan går dvs i snårskogen ;o)

De e aldrig kul å trampa i hundbajs som den där enstöringen sa, men man får ju se vart man går, annars kunde man ju trilla ner i ett hål i marken åxo om man inte ser sej för! :D

Så egentligen anser jag att dom som tycker man ska plocka upp de bara för å tycka de , varför tycker folk man ska göra de egentligen?? Tex du? Varför?

Varför kunde de inte få ligga där så som tex sofia skriver allt älgbajs, harlortar osv...Ska ni anonyma som stör er på att hundbajset ska plockas upp hela tiden gå å plocka upp de?? :-D DO IT! De vore inte mer än rätt ;)



Jezzica : Haha, jaa de har hänt värre saker, de e inte första gången ;) Men de här tog 2a priset :P Äre dax snart? ;) De verkar som vår träff får bli när lilla knytet har kommit!

Äre nåt du undrar över så här innan?

Hoppas ni mår bra!! Många Kramar till dej med

2010-09-12 @ 13:27:41
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA men herregud vilka tragiska människor det finns. Varför skulle man nånsin orka plocka upp bajset efter hunden I SKOGEN? Vissa har ju så lite liv så dom måste bry sig om andras :)



Kramar Amanda!

2010-09-13 @ 23:16:16
URL: http://bejlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0