GODNATT-INLÄGG!

Ush va trött jag är!
De svider i ögonen :(
Längtar till imorgon men åxo till på söndag, då bär de av till IKEA! Wihiiiii :-)
Vräkte nyss i mej en portion Blodpudding & ett glas mjölk! FAN VA VIDRIGT!!!! hahahaha...
Blodpudding e riktigt äckligt o jag kommer aldrig köpa de igen, men jag köpte ju bara 2 paket för att de va 1 kr st, 2 kr tänkte jag, Maja kan ju få äta de (Men hon hatar blodpudding mer än mej)
Åsså vare i slutändan fullt pris pårom eftersom jag inte läste allt, de va ju bara självscannarna som hade de priset!
SUCK!
Men iallfall så åt jag en portion, resten får jag slänga....Med Lingonsylt som e vidrigt! Och smör som e ännu vidrigare & pricken över it ETT GLAS MJÖLK till, de vidrigaste! haha, Fy vilken äcklig måltid ;) Aldrig mera!!
Tacka vet jag kycklingfileerna vi åt idag, å den alltid lika goda colan ;) Ahhh....

Njet, nu ska jag hänga tvätten , maskinen blev just klar!
Sen ska jag ta mej en dusch åsså sen krypa ner bredvid Maja, hon sover i stora sängen inatt ;) MYYYYYS!! <3

Doris håller på å bli toki på mitt sätt att uppfostra min guldklimp tror jag :P haha...
MEN jag har en helt underbar liten tjej, ni skulle ba veta :-) THE BEST!
Idag stod hon å ritade på toa dörren, haha ;) Int göre nå int! De gå ju å tvätta bort ju! Å hon e ju bara ett barn!
Men Doris hon tala om att hemma hos henne när barnen va små då visste dom vart dom fick vara å inte, vilka rum dom skulle undvika osv...Hemska tanke att hare så!!
Å sen hennes sons barn, dom vare då pli på, du vet hemska saker om dom skulle kladda i soffan eller rita på nåt osv osv, (genast plockade hon såklart bort alla tuschpennor för maja åxo) grrrr!!! :)
Dom kan ju inte förstöra möbler o heminredning heller, men då anser jag så som jag anser om dom som har hundar som sitter i tex hundgård eller inte får vara i vissa rum att då ska man väl inte ha barn heller, om dom ska trippa runt å bara få vara där jag har bestämt att dom får vara, inte få vara barn å riva å slita å förstöra, e man så rädd om soffan då får man väl köpa en för 50 kr på blocket då å ha medans barnen e små!
Eller göra som jag lägga filtar så göre inget om de kladdas ritas spills osv osv osv :)

Men alla gör på sitt sätt som med allt annat!
Å inget är mer rätt än de andra, eller fel :)
Så länge man trivs me de själv å att barnen är lyckliga mår bra av det och har det bra så kan man väl ha de hur man vill, strängt eller osträngt, ni fattar va jag menar ;)
Ja e inte de minsta sträng med Maja å ändå sköter hon sej exemplariskt! :-)

Oj, jag har glömt hämta Posten, bäst ja gör de nu innan jag ska sova me, såg att Maja hade fått en tandläkartid , NU? Redan? Hur ska de gå me allt gotta hon äter ;) hehe..De återstår att se!
Jag har hört nog om allt tjat att inte ge hon godis så ofta mycke...Av min mamma, hon e en sån där tjat person, de e nog hon som gjort att jag uppfostrar Maja på mitt eget speciella sätt, jag vill inte vara så som hon varit, visst vissa saker har väl varit bra, men andra inte :)






En jätte-trött badtjej (Kvällens bad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0