Fara för Lill Hunden!

Oj Oj, va nyss nere på Ica Maxi och blev fast ett bra tag, de va en lös liten dvärg pincher som sprang omkring lös utan ägare, den va rädd och omöjlig att fånga :(
Höll på säkert en halvtimme sen var det så många som var engagerade & jag behöver sätta mig med skolan innan Maja ska hem så jag fick lov å åka...


((Bilden googlade jag fram men så här såg hon ut))

Får hålla tummarna att den lilla tiken inte blir överkörd...Det är en hemsk trafik där nere & den sprang ut å in på vägen och parkeringen... =/

Hoppas inte det står några tråkigheter i vk senare idag...Då kommer jag ju ångra mig i flera dagar att jag inte stannade kvar en timme till eller längre för att försöka få fast henne....


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-09-13 @ 13:11:08
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Okej härligt, jo det är bara bra här med! :D joo då min dag har varit helt okej, slapp! :D din då? :)

2010-09-13 @ 14:23:41
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh, ägaren till den där lilla hunden har likadana tapeter som jag har i vardagsrummet :P

2010-09-13 @ 21:23:58
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Nina

Men vad lik signe :).

Trevligt att träffa dig igen, var ett bra tag sen. Och så otroligt söt lilla Maja var, ville bara ta henne under armen och springa hem med henne :).



Kram Nina

2010-09-14 @ 10:51:08
Postat av: Sandra

Åhhh, Nina : Va go du är :) De var jättekul att se dej med! Lika snygg som alltid! :-)

Jamen lilla Signe, hur gammal har damen hunnit bli nu? Åh, du måste skaffa dej en blogg, eller en fb? :) Så man kan hänga me lite i ditt liv :-D

Lycka till med allt nu, jag håller tummarna att de blir snart , jättesnart!! :-)

MÅNGA KRAMAR TILL DEJ från Oss!! <3 <3

2010-09-14 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0