Bilder :-)


Innan sminket åkte på :-)
Kände mej bra lustig med kritvitt hår å brun utan sol :P Hahaha..Ni ser ju ;)
Kanske är det som många säger, att jag ser yngre ut utan smink? :-D

Rynkorna i pannan får jag botoxa bort sen när jag känner mej gammal :)
Ja e ju int mer än ja känner mej nu så :P

Såg ja hemskt kry & fräsch ut efter krogen då? :P
Sådär runt halv tre , tre snåret, fattar inte hur jag kunde komma hem 04 bara??!
Tiden går fort när man har roligt :)

Hahaha :-P För jävla fräscha!  :-S

Grana hon smsar & jag sjunger :P Eller vill inte bli fotad :P Haha =)

Peter va mej allt en skön lirare! :) De va ba gitarren som fattades :P

=P

GammRobert & Jenny!

De svänger :-)

Hahahahahaha....Va äre här?! :D

Men roliga, sitta i köket?! :P hahaha

In i dimman :P hahahaha


Jag skrattar för varje bild jag ser, för mej själv :P
FAAAAAAAAAAAAN va kul de va!
Kanske blire snart igen ;) Ja trore!! :-D Ja hoppas de!! :-D Ja vill de!! :-D

Ne nu ska jag sluta lägga upp bilder, vi se int klok ut på nån av dom, eller VI, jag!
Ska plocka undan lite nu från eftermiddagen & kvällen..
Maja somnade precis!

Senare IDOL!

Sov Gott sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0