<3 THULE <3

Saknar dig hela tiden!



Alla år vi delade, har aldrig älskat någon så mycket!
Har aldrig levt så nära inpå någon så många år!
Har aldrig upplevt så mycke tillsammans med någon!
Har aldrig kännt sån kärlek från någon som den jag fick från dig!



Det är så mycke av dig i Nemo som jag aldrig sett innan!
Snart är det Nemos tur, funderar på att ta en sista kull efter han så jag kan spara en valp!
Låta dig leva vidare, i de korta liv jag har så borde jag väl iallfall kunna göra de!
Då får jag ju på ett sätt för alltid leva med dig....Om än de inte är du, så är det ju en del av dig!

Såklart så sover du med oss i sovrummet nu, FÖR ALLTID DU & JAG!<3

"
Vi älskade varandra så som ingen annan kunde förstå"
"Du skapade värme & trygghet inom mej"
"
Jag är så glad att du va min, hela jag va din"
"
Du hade nåt som ingen annan har, de va du och jag, vare jag så vare du, vare du så vare jag, de va VI"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0