Värt!

Vilket värt inlägg! haha... =)

Den här veckan är fullbokad, skola skola skola & möte med P & work!

Hade ju planera in Leos me Carina & Theo på fredag, men de går ju inte, man kan ju undra va jag tänkte me när vi bestämde de ;) Som vanligt alltså..Jag tänker inte alls, eller för mycke..Min hjärna går 100% hela dagarna..Utom när den sover ;)

Iallefall så blire nog bra, Markus ska vara med maja på onsdag på mötet & D&B på fredag då ja jobbar!

Ska kolla Paradise hotell för första gången ikväll, har missat hela förra veckan, äre bra den här säsongen eller?
De e ju sämst tid iallfall, då man aldrig har tid, men ikväll somna Maja tidigt = nyss!
Så då kan jag passa på!

Blir en tidig kväll, de e mycke uppihövve på mej just nu!

Passar på å skicka tankar & kärlek till vänner & familj till Rolle :(
Förstår inte hur något sånt otäckt kunde hända en sån fin människa!
Ush!
Ja minns verkligen bara fina sidor hos den fina fina människan, men så äre ju alltid, dom goda får inte leva kvar medans dom elaka få fortsätta frodas på jorden..
De e hemskt att tänka på hur kort tid vi får på jorden, och att de vilken dag som hellst kan tas ifrån oss!
LEV MEDANS NI KAN!
TA HAND OM VARANDRA & GÖR DE BÄSTA AV VARJE DAG!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0