Skurk!

Maja sov inget idag..Va dessutom vaken galet sent ikväll.. Hon är verkligen INGEN sovunge!
Å de ska jag tala om för dom imorrn ;) jorråsåatteeeee!

Efter Förskolan kom D & B , jag och bernt åkte iväg på 1000 affärer, nemen vi va väl iallfall in på 6 stycken eller nej 7 :O Köpte med oss frasses mat hem vid halv sju då vi va klara, Maja & Doris blev väääldigt glada! :-)
Fast Maja hade redan tryckt 5 varmkorvar , haha :) Helt sjukt att hon orkade så många :P

Nu känner jag mej fetare än någonsin, har ont i halsen av rang & huvudet!
Men Doris lämnade Alvisar åt mej ;)

Nu säger Aro , kan du gå runt till mej å säga att jag är en skurk?!?! :P hahaha, va roligt de lät!

Åh, ja måste duscha, men jag orkar inte, jag är så trött å slut å jaa tiden bara springer iväg å ja hinner inte me nåt som jag måste borde och ska!

Mysig kväll har vi haft iallafall :-)

Puss GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Skurk

Hahhaha, hörde de oxå å tänkte genast på stor skurken :)

2010-10-13 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0